خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/05/01 - 16:11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل

سفر هیات پارلمانی ایران به غنا

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و غنا در رأس هیأتی از اعضا گروه دوستی پارلمانی به اکرا پایتخت غنا سفر کرد .

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، حسین امیری خامکانی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و غنا در رأس هیأتی از اعضا گروه دوستی پارلمانی به اکرا پایتخت غنا سفر کرد .


 


هیات پارلمانی کشورمان در مدت اقامت خود در غنا علاوه بر دیدار با همتای غنایی خود با  رئیس مجلس ، نایب رئیس ، وزیر امور خارجه ، وزیر امور اراضی ومنابع طبیعی و وزیر بهداشت غنا دیدار  و پیرامون مسائل مورد علاقه طرفین و راهکارهای توسعه و گسترش ارتباطات سیاسی ، اقتصادی  بویژه روابط پارلمانی گفتگو خواهند کرد .


 


غنا کشوری در غرب آفریقا  و در سال ۱۹۵۷ به رهبری قوام نکرومه از انگلیس استقلال یافت . غنا دومین تولید کننده طلا بعد از آفریقای جنوبی است و همواره روابط اقتصادی  رو به رشدی با جمهوری اسلامی ایران دارد و ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در آبان ماه ۱۳۹۶ برگزار گردید.


 


حبیب الله نیکزادی پناه و علی اکبری نمایندگان مردم بم و شیراز در مجلس شورای اسلامی و از اعضا گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و غنا در سفر به اکرا حضور دارند
  • کد خبر : 254860
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار